Stockholm, here we come!

Stockholm, here we come!

Det nya året kunde knappast starta bättre för oss på Wallstreet Media. Vi är otroligt glada och stolta över att kunna presentera oss som vinnare i SL:s upphandling om reklamytorna inuti och utanpå Stockholms bussar. Det innebär att vi tar oss an uppdraget att sälja reklam på och i 2 200 bussar i Stockholm – en fördubbling av antalet bussar vi sålt reklam på tidigare.

Kombinationen av vår erfarenhet när det kommer till trafikreklam och det faktum att vi haft Göteborgs bussar i tio år gjorde att vi kände oss riktigt manade att lägga anbud på avtalet med SL. Tack vare det nya avtalet kan Wallstreet nu erbjuda väldigt attraktiva reklamytor i Sveriges två största städer.

Det är fantastiskt roligt för Wallstreet att vi nu lyckas etablera oss i Stockholm med trafikreklamen på och i bussarna. Idag har vi många återkommande kunder och vi ser att flertalet av dem kommer vara intresserade av att kunna addera Stockholm i sina kampanjer när vi nu kan erbjuda det. Det finns även en outnyttjad spännande digital möjlighet som vi hoppas kunna rulla ut inom kort, nämligen digitala skärmar i bussarna, säger Jonas, vd på Wallstreet.

Det nya uppdraget gäller från januari 2017 och innebär att kontoret i Stockholm behöver göra en ökning på 6–8 personer.